top of page

Moje firma na Google

Jistě se schodneme, že v dnešní době je pro firmy důležité, jak svou firmu prezentují na internetu a jak je tam zákazníci umějí najít a jaké informace jim tam firma poskytne.

Pokud tedy jste majitel prodejny, restaurace, nabízíte nějaké služby, jste řemeslník, stavař, zedník, elektrikář, topenář, děláte interiéry, prostě máte firmu a chcet aby vzkvétala, nebo jste tam zaměstnán a chcete aby váš zaměstnavatel prosperoval anebo máte kamaráda, který něco takové vlastní, pak byste měli číst dál.

V České republice byl donedávna pro vyhledávání firem na internetu silně dominantní portál Seznam.cz a jeho produkt pro firmy Firmy.cz.

Byla ta taková malá česká vlastně téměř celosvětová rarita, jelikož existovaly pouze 2 státy na světě, kde nedominovala firma Google.

Firma Google byla kdysi dokonce trojkou na českém trhu, pak dvoujkou na trhu a nyní je již co do vyhledávání jedničkou.

Netřeba dodávat, že značka Google je dlohodobě nejuznávanější a také jednou z nejdražších značek na světě.

A tudíž by mělo být jasné, že se firmy předhání, kdo se ukáže na Google vyhledávání co nejlépe a také co "nejvýše". Proto si firmy platí nemalé částky za AdWords a jiné služby spojené s firmou Google.

Nicméně paradoxně zapomínají, že existuje služba, která je vlastně skoro zadarmo, žádné roční ani jiné poplatky, jako na jiných ne tak úspěšných vyhledáváních a katalozích firem.

Jak jsme z praxe zjistili, je to zejména tím, že zákazníci nejsou IT dostatečně "na výši", aby si vše zařídli sami anebo to prostě ani nevědí, že to jde. Malíř má umět malovat a kuchař vařit. Proto po nich nemůžeme chtít, aby se ještě vyznali v internetu, ale... Bez něj to jde dnes velmi težko.

Proto jsme se rozhodli těmto firemním zákazníkům pomáhat s jejich prezentací na Google.

Firma Google k tomuto nabízí produkt "Moje firma" , který je úzce navázán na produkt G+ (s nadhledem se dá říci obdobou Facebooku), ale je i propojen na Google Maps - mapy Google a také do vyhledávání Google. Ale nejen to. Firma Google kupříkladu koupila velmi zajímavou aplikaci WAZE, což je navigace, která umí sledovat aktuální dopravu a navrhnout vám nejrychlejší trasu i s dojezdem podle aktuálním časem. Atd atd.

Prostě vše se vším souvisí.

Proč je tedy důležité se prezentovat v produktu Moje firma na Google a prezentovat se správně ?

Protože když tam nejste, tak jako byste nebyli... Z našich zkušeností je situace zatím malinko jiná ve větších městech a jiná v menších a na venkově a rozdíly jsou i ve věkových skupinách. Kupříkladu "starší" generace stále ještě používá Seznam jako svou homepage/domovskou stránku a k vyhledávání už jen proto, že tam mají i email a Google neznají. U mladší generace je Google již silně dominantní. O zahraničních návštěvnících nemá moc smysl mluvit, ti Seznam neznají a používají na hledání v ČR téměř výhradně Google a eventuelně jiné aplikace.

Co z toho vyplývá?

Jako firma byste neměli zaspat dobu a být na Google prostě vidět. Pokud podnikáte v cestovním ruchu je to vlastně povinnost. Stejně tak u služeb, které využívají zahraniční turisté. A to nemusíte být zrovna hotel, ale hledají se i restaurace, prodejny potravin, zančkové prodejny, lékárny, auto servisy a další služby.

No a pokud nechcete stavět pouze na stávajících klientech a zákaznících z ČR, je tato služba pro vás také velkým přínosem. Mladá generace brzy dospěje a bude vás hledat na Google mapách a v Google vyhledávání.

Jak by měl váš "firemní zápis" na Google vypadat a jak ne a co pro vá můžeme udělat my?

Co by měl váš firemní zápis na Google obsahovat:

  • název firma nebo provozovny (důležité je to neplést a kupříkladu restauraci či kavárnu pojmenovat názvem provozovny nikoliv firmy)

  • správnou adresu - často se setkáváme, že je "puntík" v mapách jinde než je ve skutečnosti provozovna

  • otevírací dobu - to je velmi důležité, protože pokud tam nemáte otevírací dobu, Google přednostně nabídne tomu, kdo hledá, otevřené prodejny či provozovny v okolí

  • telefon na vás

  • emailovou adresu

  • www stránky provozovny či firmy

  • zatřídit svou nabídku do správných kategorií, které nabízíte a neomezit svou nabídku jen na jednu

  • velkou chybou bývá absece textu - popisu prodejny, sortimentu, služeb a to včetně pro vás důležitých klíčových slov, které zákazník hledá

  • ideálně by tam měli být fotografie inetriéru, exteriéru, ale pokud jste řemeslník, ukažte své refernční zakázky atd. - fotografie je více než 1000 slov

  • obohatit svůj zápis můžete i o virtuální prohlídku vašich prostor

  • a jedna z nejčastějších chyb v zápisech ? Zápis nemáte ověřen. Což v nejhorších případech může vést k tomu, že si tam dá kupříkladu konkurence svůj telefon, www stránky anebo označí váš bývalý partner provozovnu jako uzavřenou atd atd... věřte - jsou to příklady z praxe.

Co vám nabízíme my:

  • podíváme, se, zda máte firemní zápis Moje firma vytvořen a překontrolujeme jej a to zcela ZDARMA

  • můžeme vám zápis vytvořit, doplnit, opravit a také dlouhodobě spravovat

  • navrhneme ideální texty, které vám přivedou zákazníky

  • nafotíme vám interiéry i exteriéry, referenční zakázky, nafotíme vám vaše výrobky, jídla, oblečení apod.

  • nafotíme vám i virtuální prohlídku

Podrobnější informace včetně cen a objednání konzultace ZDARMA najdete na firemních stránkách ZDE.

Zde zmíním jen jednu nejprodávanější nabídku/balíček služeb, který obsahuje:

Vytvoření Google firemního zápisu, Google+ stránky, zapsání do katalogu Google, zařazení do kategorií, optimalizace textů v zápisu pro vyhledávání Google, do hledání v mapách a navigacích Google : 2500,- Kč bez DPH.

Včetně nafotografování 5 ks profesionálních fotografií provozovny či prodejny a dopravy po celé ČR.

A pokud máte prodejen/provozoven více, jistě vás nemine i další sleva z této ceny...

Co vám správně vytvořený zápis Moje firma na Google přinese?

  • bude vás vidět a budete na Google skutečně k nalezení

  • silná podpora ve vyhledávání na Google jako takovém, ale i v mapách a navigacích

  • najdou vás noví zákazníci z okolí, ale i ze zahraničí

  • ukažte se nejen v Čechách a na Moravě, ale i celému světu

Nebojte se mě kontaktovat emailem, telefonicky. Nekoušu a fakt rád vám pomůžu a i přijedu k vám zadarmo a osobně.

Jaroslav Hora

jednatel Horus EYE s.r.o.

776209970

hora@horuseye.cz

Na závěr přinášíme ukázky, jak by měl váš zápis vypadat a co by měl obsahovat, aby byl pro vás opravdovým přínosem.

1. Váš zápis musí být ověřen - to je ta malá "fajfka/odškrtnutí" nad názvem firmy / prodejny, je tam i otevírací doba, že se jedná o prodejnu nářadí, www stránky a telefonní číslo

2. Váš zápis by měl obsahovat co nejlepší popis toho, kdo jste a co nabízíte. Podle toho vás pak Google hledá!!! Pokud tam ten text nemáte, nebo je nekvalitní, pomáhá celý produkt samozřejmě néně. Stejně tak můžete získávát hodnocení od zákazníků, které vám také můžou pomoci.

3. Takto by vás měli lidi následně najít na Google vyhledávání, tzn. nejen vlevo, kde si konkurence může platit oni zmíněné AdWords, ale i silně dominatně vpravo, kde je rovnou i možnost se k vám podívat na fotografie i prohlédnout interiér, najít vás na mapě a také ostatní kontakty.

4. Takto vás lidé musí najít v mapách Google

5. A nikoliv v neposlední řadě: když si objednáte balíček služeb i s focením, tak dostanete fotografie v plném rozlišení i vyretušované i pro svou potřebu a můžete si je i virtuální prohlídku umístit na vlastní www, jako to udělala firma MEBO

Vybrané příspěvky
Nejnovější příspěvky
Archiv
Vyhledávání
Podpořte nás
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page